dinsdag 14 augustus 2012

CADEAUTJES GEMAAKT


We gaan eind augustus richting Oostenrijk en ik had er nog geen cadeautjes voor klaar, ben vorige week begonnen en heb me alleen daar mee bezig gehouden.


 Het patroontje in het midden heb ik aangepast voor een theekistje en komt hier weg, heb er alleen een klein randje bij aan gefrutseld. De rest worden cup cakes.


Dit is het eind resultaat, nu maar hopen dat ze er blij mee zijn. Ik was vanmiddag bij Ine op ziekenbezoek, ze zit in de lappenmand en het kan nog wel een tijdje duren voordat ze weer goed is opgeknapt. Ze heeft een ontsteking in de schouder en arm en heeft heel erg veel pijn, toch hebben we even lekker kunnen kletsen en ze liet me het laatste borduurblad zien. Volgens haar stond er iets in wat ik wel leuk zou vinden en dat was ook zo, dat zie je hieronder.


Een speldenkussentje in een kopje, vanuit Ine ben ik naar de kringloopwinkel gegaan en dit is het resultaat, het patroontje heb ik hier weg en er staan nog meer leuke Hollandse patroontjes.


Kop en schotel kosten € 1.50 per stel, leuk cadeautje voor de eigenaresse van het Hotel waar we heen gaan.


Dit is een leuk klein minikopje, ook voor weinig.


Theekistje vind ik erg leuk geworden en staat nu in de kast te wachten op een nieuwe eigenaar.


Dit is een freebee van Chatelaine, had ik al een paar jaar terug gemaakt en nu op een memoblok van de Action geplakt, jammer genoeg verkopen ze deze memoblok niet meer en ik ben door mijn voorraad heen.

Ben nu alle spullen aan het pakken voor de tentoonstelling van Naald en Draad in Roermond, ik ga vrijdagmorgen heel vroeg samen met Mathijs onze zoon naar Roermond. Ik wil donderdag graag thuisblijven, mijn broer wordt geopereerd aan een lekkende aneurysma. Hij is er vorig jaar aan geopereerd en nu lekt het, een behoorlijke riskante ingreep en nu maar hopen dat alles goed gaat.

Zoals jullie zien ben ik behoorlijk productief geweest deze laatste week.
Fijne dagen allemaal toegewenst en ik hoop veel nieuwe gezichten te zien in Roermond.

Groetjes Joze


18 opmerkingen:

Jeanny zei

Wat een productie Joze !!!
Leuke ideetjes hoor en voor cadeautje zeer geschikt.
Mij zul je in Roermond in ieder geval zien!!!!
Lieve groet.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

je bent druk geweest!.. mooie spulletjes Joze!
groetjes, ook voor Ine en veel beterschap gewenst!

twinpeakprimitives zei

I loved each of them very much! Beautiful stitching!
Greetings,

Anoniem zei

prachtige cadeautjes

Annette-California zei

Oh my! All of your finishes are BEAUTIFUL!!! I love the blue windmill in the blue and white cup set. Gorgeous.
love Annette

Monique zei

Wauw, inderdaad heel productief.
Wat zijn die kopjes leuk geworden.Echt een heel leuk idee voor een kadootje.
Mij zul je ook tegen komen in Roermond.

Dineke zei

Wat een leuke cadeautjes heb je gemaakt. Super!

sylvia zei

hallo Joze, je was zeker productief afgelopen week!! Wat een leuke dingen en die kopjes met een borduurtje zijn echt lief!!
Fijn dat je weer Oostenrijk in zicht krijgt, heerlijk!
Ik heb nog even overwogen om met overnachting te proberen in Roermond te komen, maar durf het toch niet aan. Jammer weer!!
Heel veel sterkte met de operatie van je broer, is niet niks, he/!
Liefs, Syl

Vlijtige Handjes zei

Leuke cadeautjes. Die week is goed besteed. De rode kope en schotel is erg mooi.

Marion zei

Ik zie je Vrijdag!!!!!!!!! Productief ben je zeker geweest. Het kaarsje brandt.

Gr. Marion

liefdevoortextiel zei

Leuke kadootjes heb je gemaakt, zaterdag kom ik naar Roermond. Tot dan, groetjes Jessie.

Dora zei

Leuke dingen heb je gemaakt.
Hoop dat het met je broer goed gaat.
Veel plezier in Roermond.
Zit er voor mij dit jaar helaas niet in.
Groeten, Dora

Amarins zei

WAt een schitterende kadootjes heb je gemaakt en wat veel, super hoor!
Veel plezier bij de tentoonstelling.
Groetjes, Amarins

Elza zei

Joze heel erg mooi al die cadeautjes en in een kopje is ook heel leuk. Sterkte met je broer is best wel spannend.
Veel plezier in Roermond ik zal aan jullie denken.
Groetjes Elza

Lenie zei

Joze wat een prachtige cadeautjes heb je weer gemaakt. Daar zullen ze in Oostenrijk blij mee zijn.
Heel mooi allemaal.

Groetjes Lenie

Riet zei

Joze wat een superleuk idee, die kussentjes in de kopjes. De reis ook mooi, je bent wel heel druk geweest. Doe de groeten aan Ine, hopelijk knapt ze snel op. Veel plezier in Roermond. Liefs Riet

Ivana zei

Beautiful embroidery, biscornu I really like.

Hetti zei

Hallo Joze,

op m'n gemak je blog bekeken want ik loop ontzettend achter ;-(
Wat heb je weer prachtige borduurwerken en borduurtjes gemaakt en wat een leuk idee in de kopjes!
Groetjes, Hetti

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger