donderdag 23 augustus 2012

AANKOPEN TIJDENS TENTOONSTELLING

PFFFF ik was even helemaal vervelend van het ziekenhuis bezoek voor mijn hand, de chirug besloot een punctie te doen. Het was een hele toer om er iets uit te krijgen, dus er werd aardig in rondgegaan met een naald. Nadien werd er een ontstekingsremmer ingespoten en bij de gipskamer een brace aangemeten en we konden weer naar huis, toen we buiten liepen heb ik even achteruit gebeden en dat luchtte iets op, nu gaat het een stuk beter en over 6 weken moet ik voor controle. Maar nu even over leuke dingen, dit heb ik gekocht op de tentoonstelling van Naald en Draad in Roermond.
 
 
2 Borduurframes daar kan ik nu niet zonder met mijn hand 2 boruurstoffen en 1 meter gaas plus boekje en een nieuw borduurverloopgaren allemaal bij Naald en Draad gekocht, de 2 klosjes voor een schaartje met patroon komt bij Fie van Dijk weg. De geruite stof heb ik bij Claudine en Paula gekocht, wil het eens gaan proberen te gebruiken voor afwerken.

 
Deze streng Waterlillies zijde wordt speciaal voor Broderie au fill du Temp gemaakt het zijn de kleuren uit hun streek en ik kreeg hem van Claudine cadeau, ben er erg blij mee.
 
 
Dit boekje kocht ik bij Sabine en het is echt een aanrader, het heet Sweet Home en staat boordevol leuke huisjes veel in hartmotief. Kijk hier maar eens daar kun je hem bestellen.
 
 
Hier een gedeelte van de binnenkant en zo is het hele boekje, echt een lust voor het oog.
 
 
Dit zijn alle materialen voor de Spring knot die bij de Frosty Knot komt te hangen.
 
 
Het begin is er en ook deze zit weer in een frame, inmiddels staan hiet 4 frame's met een werk erin. Het is een behoud voor je handen, deze gaat volgende week mee op vakantie naar Oostenrijk en ik houd jullie op de hoogte.
 
Heel veel  groetjes uit Losser liefs Joze

8 opmerkingen:

Marion zei

Ik had natuurlijk alles al in het echies gezien. Als je nu je aankopen bekijkt, kan je weer terug denken aan de geweldige dagen in Roermond.

Groetjes Marion

Dora zei

Leuke aankopen heb je gedaan.
Het boek lijkt me erg leuk.
Fijne vakantie.

Groeten, Dora

Jeanny zei

Je kunt voorlopig weer vooruit Joze ;)). Mooie aankopen.
Maar pas wel goed op je hand hé!
Lieve groet.

stitchesandbeads zei

leuke aankopen enne dank je voor het delen van de foto's .
Ik vind die kleur waterlilies wel heel erg mooi
Veel plezier op vakantie en ik hoop dat je hand snel beter gaat.
Je spring wordt ook mooi.

groetjes
Geke

Elza zei

Mooie dingen heb je weer gekocht, wat rot dat die hand nog steeds niet opknapt. Naar dat geprik. Fijn dat je wel kunt borduren maar voorzichtig aan hoor.
Fijne vakantie in Oostenrijk.
Groetjes ELza.

liefdevoortextiel zei

Wat een mooie aankopen en ons natuurlijk weer verleiden met het mooie boekje. Iets voor als we weer in Roermond zijn!

sylvia zei

zo, heb jij even leuk geshopt en ik maar denken dat jij alles al hebt.....;)
en achteruit gebeden, ik moest er even over nadenken!!!
maar nu ik het weet kan ik je zeggen dat ik ook heeeeeeeel veel achteruit gebeden heb de laatste tijd....haha!!
fijn weekend, he, liefs, Syl

De borduurvrouw zei

Prachtige dingen heb je gekocht. Heerlijk al die boeken bij Naald en Draad hè? Iedere keer dat je je huisjesboek pakt kan je dan weer aan dat geweldige weekend denken.

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger