woensdag 18 juli 2012

ZO DAAR BEN IK WEER.

Het heeft even geduurd voor dat ik weer blog, we waren 2 weken naar Frankrijk bij Joke en Cor. Inmiddels zijn we alweer 2 weken  thuis


We hebben een heerlijke uitrustvakantie bij hun gehad, alles mocht en niets moest. We hebben heerlijk bijgetankt en kunnen er weer tegenaan, later plaats ik meer foto's. Toen we thuis kwamen was de zin om te computeren helemaal weg, dus ook even geen blog bijgehouden. De zin is weer terug en hier ben ik dan met een berichtje, zal even laten zien wat ik in Frankrijk heb gedaan.


Ik heb aan de Quilted Hearts Garden Afghan gewerkt en blok 26 afgekregen, ben dus over de helft. Veel blokken die nu komen zijn helemaal vol geborduurd, daar gaat nog veel tijd in zitten. Het is weer heerlijk om met de Moncai Silk te werken.


Hier is de gehele lap te zien, ik denk dat ik de tekst die geschreven is uithaal, kan het niet mooi vinden. Ik wacht tot hij helemaal klaar is en dan kijken of ik een mooi alternatief kan vinden.

Toen ik thuis kwam lag deel 3 van de Papillon Sal ook in mijn mail box, ik heb hem uitgeprint en ben beginnen te borduren.


Deel 3 is op de kraaltjes na klaar, begin deze week kwam deel 4 binnen en daar ben ik gisteren aan begonnen. Ik wil graag proberen deze Sal bij te houden, nu loop ik dus even achter. Zoals jullie kunnen zien komen de kleuren van de Moncai Silk heel mooi uit.

Ga vanaf nu ook weer alle blogs die ik volg bijhouden en lezen, terug lezen heeft even geen zin. Ik wens jullie allemaal maaie zonnige dagen toe, hier schijnt een mager zonnetje.

Groetjes Joze

7 opmerkingen:

Corina zei

Welkom terug! Mooi borduurwerk, maar die SAL vind ik toch het allermooist!

Elza zei

Ha je bent weer terug in Blogland.
Ziet er weer mooi uit en leuke foto van Joke en Cor.
Groetjes Elza.

Jeanny zei

Welkom terug!
Je laat mooie werken zien!
Lieve groet

Lenie zei

Welkom terug Joze. Fijn dat je een goede vakantie gehad heb. Je werken zijn inderdaad prachtig.
Groetjes Lenie

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

mooie foto's Joze..
je borduurwerken worden PRACHTIG,
veel blog- en borduurplezier!
groetjes, Petra

Marion zei

Je SAL ziet er heel mooi uit, op naar deel 4.

Leuke foto van Joke en Cor.

Lieve groetjes van Marion

sylvia zei

ha, gelukkig, daar is ze weer!!
fijn weekend, liefs, Syl

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger