donderdag 3 mei 2012

CHATELAINE'S


Wil eerst even een update van de Griek laten zien, Ine is met de Griek van Chatelaine bezig voor Naald en Draad te borduren. Ze borduurt hem op een zwarte Zweigart stof 12.6 draads, met originele garens. De DMC is vervangen door Moncai Silk. Ze schiet al mooi op en hij ziet er echt schitterend uit.


Vandaag is het garen binnen gekomen wat ik miste voor de Holland Springtime, het is de vierde vanaf beneden. Heb gelijk meer besteld voor de mini mandala's die ik ook nog wil maken.


Nu kan ik morgen beginnen dit vak af te maken, mis in de vuurtoren nog een gedeelte.


Tot zo ver ben ik nu in zijn geheel gekomen, volgende week zal er niet veel van komen met borduren, we hebben andere dingen te doen.

Prettig weekend allemaal, groetjes Joze



8 opmerkingen:

BB Style zei

Ох, ну как же красиво на черной канве!! Я просто фанатею, это такая прелесть, получаются настоящие шедевры. Особенно Греция мне нравится!! :-)

Amarins zei

Wat zijn dit beide prachtige werken, wat een geduld moet hierbij maar dit wordt beloond. Echt beauty's. Ik heb jou foto nog eens even uitvergroot, zo mooi met die prachtige vuurtorentjes.
Fijn weekend en ik kijk al uit naar je volgende update.
Groetjes, Amarins

Esther zei

Prachtige werken!!!

Elza zei

Prachtig wat een kleuren en veel succes met de andere dingen.
Groetjes ELza.

Jeanny zei

Prachtig Joze en zo'n mooie kleuren die er gebruikt zijn!!
Lieve groet.

Marion zei

Wat wordt de Griekse Mandala mooi en wat schiet Ine al op.
Prachtige garens zijn er weer binnen gekomen Joze.
Voor volgende week, veel succes met je andere dingen ook dat zal leuk en gezellig zijn.


Groetjes van Marion

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

het zijn super MOOIE borduurwerken, petje af voor allebei..
een fijn weekend,
groetjes,Petra

marianne zei

Wat leuk dat je mandalas borduurt. Ziet er geweldig uit!

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger