maandag 23 april 2012

ZE ZIJN BEGONNEN

Gelukkig ze zijn vandaag begonnen met de verbouwing, de verzekering heeft groen licht gegeven. We kijken er nu al naar uit dat de haard over 3 weken weer mag branden.


Bouwbedrijf Renshof uit Enschede gaat alles onder handen nemen, er zijn hier nu 2 arbeiders van dit bedrijf aan het werk. Ze hebben net koffie gehad en volgens mij kan ik wel met deze heren door een deur.


De container is geplaatst, ze zijn bezig alles af te plakken boven. De trap en delen van de kamer zijn afgeplakt, dus ze kunnen vanmiddag beginnen met alles te slopen. Ik vind het allemaal heel spannend en hoop dat alles een beetje meezit, zal wel weinig van borduren komen in deze tijd.

Groetjes Joze


4 opmerkingen:

Elza zei

Gelukkig dat ze begonnen zijn, heel veel sterkte met de hele toestand.
En kun je af en toe even vluchten?
Groeten Elza.

Anoniem zei

heel veel sterkte het gebeuren...

gr elske

sylvia zei

hallo Joze, sterkte in de troep!!
Als het aardige kerels zijn, ruimen ze vast heel veel zelf op...;)
groetjes, Syl

Marion zei

Heel veel succes en sterkte tijdens de verbouwing.

Groetjes van Marion

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger