zondag 1 april 2012

MIJN EERSTE CAKECUP


Vorige week tijdens de borduurruildag deed Dora een kleine workshop cakecup maken en ik heb nu mijn eerste klaar met schoonheidsfoutjes, moet ietsje meer stof nemen. Dus het zit er iets te strak in, volgende beter alleen heb ik alle stofjes al geknipt.


Huub heeft voor mij de cups in goudkleur gespoten, vind ik iets warmer van kleur. Het patroontje heb ik hier weg het is een freebee van Papillon, het is geborduurd op een zweigart 12,6 draadjes per cm. met 1 draadje van Waterlilies. Bij het vullen heb ik er een eetlepel lavendel bij gedaan. Dora je hebt wat te doen gemaakt het is reuzeleuk om te maken. Ik zag bij AH een cupecake houder voor 24 cupcakes, daar ga ik morgen even winkelen.


Gisterenmorgen vielen deze delica beads voor de Chatelaine´s Wenen en German Ostsee in de brievenbus, die kan ik dus weer uit de doos halen.

Met de laptop is het even helemaal naadje, ik ben alle favorieten en e/mail adressen kwijt. Het lukt ook niet om het e/mail programma op te starten, ik zal wel iets verkeerds doen. Dus ik heb een ander mail adres aangemaakt, voor diegene die me willen mailen hier komt het jozee235@gmail.com

Ik heb per ongeluk een verkeerde knop ingedrukt en was in een klap alles kwijt, zou het komen door 1 april zou zo maar kunnen. Maar er zijn ergere dingen in het leven, Joke B was zo lief om mij veel links door te sturen via g-mail en daar was ik al heel blij mee. Fijn zulke vrienden.

Allemaal de groetjes en ik ga met een volgende cupcake verder, liefs Joze

4 opmerkingen:

Marion zei

Wat een schatje geworden en bedankt voor het delen van het mooie patroontje. Ik ben inmiddels met no.12 bezig en het werkt echt verslavend.

Lieve groetjes van Marion

Rita zei

wat een leuk idee Joze, bedankt voor het delen


groetjes Rita

Lenie zei

Heel leuk geworden Joze en de schoonheidsfoutjes zie ik niet hoor.

Groetjes Lenie

www.lverveer.blogspot.com

Anoniem zei

Jij bent noal wat van plan. Een houder met 24 cupcake's. Dat houdt jou voorlopig wel van de straat :-)
Heb je het goede tabblad van jouw favorieten wel openstaan. Dacht ook een keer dat ik alles kwijt was. Bleek dat ik per abuis op Feeds had geklikt.
Groeten, Dora

PS Stuur je nog een mailtje heb een vraag over de SAL van Papillon

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger