dinsdag 3 april 2012

CUPCAKE 2 KLAAR


Hier is die dan de 2de cupcake en ik moet zeggen het ziet er al beter uit de de eerste, die ik dan ook opnieuw heb gedaan.


Bij deze kun je goed zien dat de cups in goud kleur zijn gespoten, voor deze heb ik donkergroene zweigart stof gebruikt met 1 draadje waterlilies. Het patroontje komt hier weg en is gratis te downloaden, de stof en het garen heb ik daar ook gekocht. Ga nu verder met de derde met een patroontje wat ik zelf ga ontwerpen.

Wens jullie allemaal een fijne dag, groetjes Joze

6 opmerkingen:

Ann zei

Hoi Joze,
Je hebt er blijkbaar plezier in! Ga je ze nu ook opeten!? LOL!
Hopelijk zien we er zo nog enkele verschijnen op je blog!
Groetjes,
Ann

Elza zei

Heerlijk die cupcake's hoeveel ga jij maken ook zoveel als Marion.
Groetjes ELza.

Joze zei

Nee Elza zoveel ga ik er niet maken, ik denk een stuks of 8 om mee te nemen naar Oostenrijk als cadeautjes.

Groetjes Joze

Joze zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Deze is ook weer erg leuk geworden Joze.

Groeten, Dora

Marion zei

Je gaat ook lekker Joze maar het is dan ook heel leuk om te doen.

Lieve groetjes van Marion

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger