maandag 5 maart 2012

UPDATE FROSTY


Even een update van de Frosty Knot, tot zover ben ik gisteren gekomen. Ik heb hem uit het frame gehaald en heb net een groter frame bij Naald en Draad besteld. Sabine neemt het de 24 maart mee, dus tot zo lang ga ik met andere dingen bezig.


Ik heb een begin gemaakt aan  een borduurtasje uit het bekende boek Au fil du temps qui passe, natuurlijk weer met hele andere kleuren, morgen plaats ik foto's,
Allemaal een fijne dag toegewenst, hier komt het zonnetje door. Groetjes Joze

8 opmerkingen:

Anoniem zei

wow prachtig!

Lenie zei

Ooh wat wordt de Frosty Knot mooi Joze. Prachtig.
Groetjes Lenie

Elza zei

Hij wordt wel heel erg mooi en ik ben benieuwd naar het borduurtasje.
Groetjes ELza.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

SCHITTEREND, Joze..
't ziet er super uit!
groetjes, Petra

Karin West zei

Wat mooi, Joze!

Anoniem zei

Chapeau mooi werkje weer.

Marion zei

Hij wordt echt heel erg mooi Joze mijn complimenten voor al je mooie werken.

Lieve groetjes van Marion

sylvia zei

erg mooi, maar lastig borduren op zo'n donkere ondergrond, lijkt mij!
het zit wel mooi strak, in zo'n frame!!!
groetjes,
Syl

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger