vrijdag 10 februari 2012

VERDRIETIG

We zijn een beetje verdrietig, na de bijwerking van mijn blog ontdekte ik dat er veel rook in huis was, nadat een attente buurtbewoner aan de deur was. Wij hebben waarschijnlijk een schoorsteenbrand gehad, ik was alleen in huis brandweer gebeld en ben toen begonnen dingen die mij dierbaar waren in veiligheid te brengen. Nu zijn we 4 uur verder en we gaan zo bij de buren eten, vanavond gaan we naar onze zoon en we proberen vannacht in huis te slapen. De euroclean is net weg en heeft apparaten in huis geplaatst voor andere lucht, de verwarming mag weer aan. Nu mag ik er aan gaan denken wat er allemaal mis had kunnen gaan, gelukkig is het hier bij gebleven. Maandag komt de expert van de verzekering langs en dan zullen we allemaal wel weer zien.

Groetjes Joze

19 opmerkingen:

Karin West zei

Jeetje Joze, wat is dat ontzettend schrikken! Gelukkig heb je oplettende buren. Niet te lang blijven stilstaan bij wat had kunnen gebeuren, gelukkig is het niet gebeurd!
Veel sterkte!

Annelies zei

Jeetje zeg,dat is schrikken! Fijn dat je oplettende buren hebt zodat de schade hopelijk beperkt is gebleven. Veel sterkte met verwerken.

Groetjes Annelies.

Annalies zei

Gelukkig is de schade beperkt gebleven dankzij je buur. Zo zie je maar, beter een goede buur dan een verre vriend. Ik hoop dat de schade meevalt en dat je niet te veel last van de rooklucht zult hebben.

Anne zei

Tjee Joze, wat zal je geschrokken zijn zeg!! Gelukkig dat je buren het opmerkten en dat de schade beperkt is gebleven.Maar dat neemt niet weg dat het heel naar is allemaal.

Sterkte.

Groetjes: Anne

Marion zei

Lieverd ik ben zo blij dat er met jullie niets is gebeurd. Nu bijkomen van de schrik en verwerken. We zijn er voor jullie dat weet je.

Dikke zoenen van ons.
xxxxxxxxxx Marion

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat een vervelende toestand Joze,
maar gelukkig is het goed afgelopen! veel sterkte met alles..
groetjes,Petra

Lenie zei

Jeetje Joze wat is dat schrikken zeg. Wat een geluk dat de buren het gezien hebben. Probeer het maar zo snel mogelijk te vergeten.
Groetjes Lenie

Anoniem zei

Joze,gelukkig is er verder niets gebeurt met jullie.
hoop voor je dat de schade beperkt is gebleven.heeeel veel sterkte en hoop je in Zwolle te zien
groetjes Giel

Anoniem zei

ai Joke, dat was schrikken...sterkte met de nasleep

liefdevoortextiel zei

Dat is schrikken, je hebt nog geluk gehad. Fijn dat de buren gewaarschuwd hebben. Sterkte ermee!

Dora zei

O Joze, wat erg. Hoop dat de schade meevalt. Veel sterkte.
Hoop je vrijdag even te spreken.
roeten, Dora

Anoniem zei

Hoi Joze, o wat erg zeg,gelukkig is de schade beperkt gebleven, fijn dat het goed met jullie is,ik wens je veel sterkte.
Lieve groet Geerte,

Hetti zei

Wat verschrikkelijk Joze! Hopelijk zijn jullie een beetje bekomen van de schrik en wat fijn dat er zoveel lieve mensen in de buurt zijn.
Wens jullie veel sterkte en ik hoop dat er niet veel schade is!
Veel liefs

Vlijtige Handjes zei

Oh Joze wat angstig moet dat zijn geweest. Sterkte want ik denk dat de 'Wat als.....' vraag door je hoofd blijft spoken. gelukkig is er met jullie niets gebeurd.
Lieve groetjes Anita

Geke Vermeulen zei

jeetje dat is schrikken, ik hoop dat jullie niet al te veel schade hebben en wat een geluk dat dit op tijd is ontdekt

Anoniem zei

Hi Joze, heel veel sterkte, je zult de schrik nog wel in de benen hebben.Gelukkig kun je het nog navertellen maar ik denk dat het blijft in je geheugen zitten, je blijft er maar aan denken , het blijft maar spoken en spoken.Hopelijk valt het met de schade mee, duim voor je.
Binta

sylvia zei

jeetje, Jozé toch, dat is ellendig!!!
Ik hoop van harte dat de schade beperkt is!! GElukkig is niet je halve huis afgebrand! Ik wacht verdere updates af, heel veel sterkte, liefs, Syl

Elza zei

Jeetje wat een toestand, gelukkig niet erger.
Wat een stinkerij zul je hebben.
Wees gelukkig en heerlijk dat je zulke buren hebt.
Sterkte ELza.

miriam zei

Jeetje joze dat was zeker schrikken.

Gelukkig had je het snel in de gaten want inderdaad moet je niet blijven stil staan wat er had kunnen gebeuren.

Sterkte

groetjes ♥ miriam

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger