donderdag 1 december 2011

UPDATE QUILTED HEARTS GARDEN AFGHAN


Het is me gelukt om deze week 2 blokken van deze afghan te borduren, hierboven een foto van de 2 blokken. Ik heb er zeker 1 dag over gedaan om alle stiksteekjes te maken, de verleiding is groot om het te laten liggen maar dan kom je er helemaal niet meer door.


Dit is een close up van de 4 blokken die links onder zitten, het vogelhuisje was erg om te maken. Ik maak deze afghan met Moncai Silk en de kleuren zijn weer geweldig, als je een tijdje met andere garens hebt gewerkt dan voel je weer how fijn deze zijde borduurd.


Een foto van de hele lap die nu klaar is, het geheel is 49 blokken en ik heb er nu 22 klaar en moet er dus nog 27. Het lijkt veel maar niet elk blok is helemaal vol.

Hij zal toch midden volgende week weer de kast ingaan want de materialen van de 2 chatelaine's die ik wil gaan maken druppelen binnen. Het zal moeilijk zijn om al dit moois te weerstaan, het begint nu al te kriebelen. Zal zien dat ik morgen of overmorgen een foto maak van alle materialen, kunnen jullie mee genieten. We hebben een druk weekend voor de boeg, zondag verjaardag van onze oudste kleinzoon en maandag sinterklaas met alle kinderen en kleinkinderen. Zo dat was het tot dusver, ik wens jullie allenaal een prettig weekend. Groetjes Joze

11 opmerkingen:

Vlijtige Handjes zei

Hij is zo leuk maar veel steekjes. Ik vind het altijd projecten waar je in een keer een groot stuk van doet of een tijdje opzij legt. Stiksteekjes duren altijd zo lang . Ik ben zo iemand die het dan om de een of andere reden niet vloeiend krijgt.
Fijn weekend en veel plezier,
groetjes Anita

miek zei

deze is wel verschrikkelijk leuk en mooi.
ik zou het niet durven om hem weg te leggen, dan zou ik hem nooit meer afmaken denk ik.
maar het is prettig te weten dat er borduursters zijn die meerdere werkstukken te gelijk maken en smullen als er nieuw spul binnen komt waar ze gelijk aan willen beginnen.
dat herken ik wel hahahha

Regina zei

Prachtig! Ik kan niet wachten tot hij af is...! Maar jij zelf zeker ook niet?! :)

Amarins zei

Wat wordt deze ook schitterend mooi!
Groetjes, Amarins

Elza zei

Fijn weekend met de hele familie, wij vieren zaterdag sinterklaas.
Heerlijk.
Groetjes Elza.

Marion zei

Hé lief grijs mutsje.

Wat schiet je alweer op met de afghan en hij wordt net zo mooi als de andere. Ik ben ook benieuwd naar al het moois wat binnen komt.
Veel plezier met Sinterklaas, geniet van je lieve kinderen en kleinkinderen en doe ze de groetjes van ons.

Dikke knuf van Marion

sylvia zei

prachtig borduurwerk, Joze!!! Inderdaad kun je stiksteekjes beter meteen doen, want anders is er niet meer doorheen te komen......:)
een heel fijn weekend met allen die je lief zijn, liefs, Syl

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

deze wordt ook erg MOOI Joze!
fijn weekend!
groetjes, Petra

Anoniem zei

Hij wordt erg mooi Joze.
Je hebt gelijk dat je de stiksteken ook per blok doet. Als je aan het eind alle stiksteken nog moet doen komt er geen einde aan.
Een heel gezellig weekend gewenst.
Groeten, Dora

Anoniem zei

Hé Jozé,

Wat ontzettend mooi!

Geniet van je weekend met je kinderen en kleinkinderen.

Groetjes, Anne

Hetti zei

Iedere keer een stukje, zo hou je de spanning er lekker in voor ons :-)) Maar hij wordt prachtig Joze!

Gezellige Sinterklaas, hopelijk hoef je niet naar Spanje dit jaar??!! ;-))

Liefs Hetti

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger