woensdag 7 december 2011

MATERIALEN CHATELAINE'S


Ik heb nu alle materialen van de German Ostsee binnen alleen moet ik de delica beads nog bestellen, op de foto zijn de metallic garens van de Rainbow Gallerie nog niet binnen die staan niet op de foto. Ik ben met deze Chatelaine begonnen en zal snel een foto laten zien, het is weer heerlijk borduren.


En dit zijn de materialen voor de Wenen, kleuren zijn ook weer fantastisch mooi, ik denk dat ik elke maand ga wisselen met een borduurwerk dus in januari ga ik met deze beginnen. Van de materialen voor de Frasty Knot moet ik nog een foto maken.

Allemaal fijn dagen toegewenst groetjes Joze

8 opmerkingen:

sylvia zei

alleen de materialen zijn al een feest op zich!!! Laat staan ermee werken!
groetjes, Sylvia

Anoniem zei

prachtige materialen, mooi om ze zo bij elkaar te zien,
groetjes Judith

miek zei

heerlijk om mee te gaan werken, dan is een groot borduurwerk ook geen straf ;-)
lekker om aan de slag te gaan!
groetjes

Vlijtige Handjes zei

Mooie materialen en kleuren. Na de feestdagen bouw jij je eigen feestje.
Groetjes Anita

Mireille zei

Zalig om al die materialen te zien. Wat ben ik benieuwd naar het resultaat.

gr,
Mireille

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat een heerlijke spulletjes, Joze..
alvast veel borduurplezier!
groetjes, Petra

Anoniem zei

Heerlijk gevoel hè, als je al je materialen voor een nieuw project bijelkaar hebt. Ik heb vandaag het laatste garen voor de Victoria samplers binnengekregen. Maar die moeten nog even tot volgend jaar wachten. Zit nog midden in de kerstkaarten.
Veel plezier bij het borduren
Groeten, Dora.

Marleen zei

leuk! prachtige garens en mooie kleurtjes zijn dat weer voor je projecten. Ik ben benieuwd naar je eerste vordering, is aftellen ;-)

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger