woensdag 30 november 2011

KERSTKAARTEN

Goedemorgen Allemaal,

Ik zou afgelopen zaterdag met Ine naar de handwerkbeurs in Arnhem en we hadden er zin in, toen ik 's morgens wakker werd had ik onverwacht bezoek van de Hr. Meniere. Ja en dan kun je beter thuisblijven en heel heel rustig aan doen.


In de namiddag ben ik begonnen met kerstkaarten te schrijven, dat was een rustig karweitje. Met Ine had ik al enkele middagen besteed aan kerstkaarten maken, ik gebruik dan de kerstkaarten van het vorige jaar. Daar zijn vaak leuke kleine plaatjes af te halen die ik dan hergebruik met een andere ondergrond eronder.
Heb inmiddels weer een blok af van de quilted hearts garden afghan, deze week volgt een foto er moeten nog stiksteekjes op gemaakt worden. Het is wel een heel groot borduurwerk volgens mij zit ik nog niet op de helft.

Groetjes en tot gauw, Joze

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke kaarten Joze.
Ik moet nog 3 borduurtjes maken dan kan ik gaan plakken.

Groeten, Dora

Regina zei

Leuk idee van de kerstkaarten, Joze! Ik maak dit jaar ook mijn kerstkaarten zelf. Niet door gebruik van kerstkaarten van het vorige jaar (want ik plak ik in een plakboek) maar met allerlei hobby-artikelen. Je kaarten zien er mooi uit, en wat goed dat je ze al geschreven hebt, ik heb ze nog niet eens allemaal af!! Eerst maar eens Sinterklaas... ;-) Veel plezier met handwerken!

Riet zei

Gelukkig ben je het weekend toch nog een beetje goed doorgekomen!

Marion zei

Mooie kaarten Joze. Ook ik heb vandaag de laatste hand gelegd aan de kerstkaarten. Nu nog een Kerst-Sal afmaken en dan is het wel weer genoeg kerst geweest v.w.b. de hobby.

Knuf Marion

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger