zaterdag 1 oktober 2011

BORDUURSTOFFEN GESORTEERD

Het was vandaag erg mooi weer en ik kon lekker in de tuin zitten, ik had een hele stapel borduurstoffen die ik nodig moest uitzoeken. Dat heb ik lekker in de tuin gedaan, het was een zooitje zoals jullie kunnen zien

Het was nog een heel karwei en heb er zeker 2 uur over gedaan, ik heb de stoffen op het aantal draadjes per cm. gesorteerd en de aida op blokjes. Nu is het overzichtelijk en als ik iets nodig heb hoef ik niet de hele stapel door te spitten. Alle stoffen in plastic zakken gedaan met de informatie er op. Ik heb nog heel wat stoffen voor het grijpen, ben er blij mee.

Ik wens jullie allemaa; een mooie zondag toe, groetjes Joze

7 opmerkingen:

sylvia zei

wat ziet dat er weer netjes uit!!!....;)Net mens ben je...;).
nu weet je weer wat je hebt, he, werkt veel handiger!
enne nog dank voor je bericht van gister, heel lief dat je me zo in the picture zet!! En dat heb ik gemerkt, er zijn er velen die mijn blog weer ontdekt hebben!!
wat een gemier he, met dat weblog: wel zonde van alles wat er op staat! Maar ik hou moed dat het nog eens terugkomt, dan heb ik mijn verhalen weer, maar ik blijf bij Blogger.
fijne zondag, liefs, Syl

Unknown zei

Wat een hoop stoffen, het ziet er nu heel netjes uit.

Anoniem zei

cWat heb je het weer netjes gemaakt. Soms is het gewoon eens nodig om alles weer te ordenen. Het ruimt op en is ook goed weer zichtbaar wat je hebt. doe het ook eens in de zoveel tijd dat ik alles weer orden,

sarams1987a zei

prachtige stoffen

Riet zei

Joze lekker gevoel van die mooie stapels! Het was heerlijk weer om zo'n klusje te doen...

Elza zei

Wauw wat veel , ik heb een stapeltje in een mand en meestal nog een briefje erbij met counts enz. wel heerlijk dan kun je het zo pakken als je iets nodig bent.
Groetjes ELza.

Hetti zei

Het is net zo als bij quiltstoffen, af en toe eens bekijken wat je allemaal hebt en opnieuw her indelen!
Heeerlijk om te doen, zeker met het mooie weer.
Groetjes,

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger