zaterdag 22 oktober 2011

ALPINE


De laatste loodjes wegen het zwaarst en ik ben met de laatste stiksteekjes bezig, dan de kraaltjes en de swarovski's en hij is klaar. Zal wel morgen worden, onze jongste kleindochter is er en blijft slapen, dus even alle aandacht naar haar toe en dan is de Alpine weer aan de beurt. Daarna pak ik de Holland Mandala weer te hand en eens kijken hoever we daar mee komen deze maand, het is een fijn gevoel als een project weer is afgerond en dat je met iets anders kunt beginnen.

Ik wens jullie allemaal een prettig weekend en lekker de bossen in, groetjes Joze

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi Joze.Je schiet al lekker op.
Een gezellige avond met jullie kleindochter.

Groeten, Dora

Hetty zei

Oh wat een mooi borduur werk Jose.
Veel plezier met jullie kleindochter.
Fijn weekend verder groetjes Hetty.

miriam zei

wow prachtig borduurwerk.


groetjes ♥ miriam

Cath zei

Prachtig en zo snel klaar..... gr liefs Cath

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

een PRONKSTUK Joze..
erg mooi!
groetjes, Petra

Anoniem zei

Hallo,

Ik ben erg onder de indruk van uw borduurwerken! De kerstsokken voor uw kleinkinderen vind ik zó mooi. Maar ik kijk net op uw side en zie daar een prachtig werk van Alphine? Wat mooi. Waar kan ik zo'n pakket bestellen en is het erg moeilijk om te maken? Ik borduur al redelijk lang maar altijd gewoon kruissteekjes dus vraag ik me af of ik dat wel zal kunnen, die prachtige Alpine.

Mijn complimenten!

Met vriendelijke groet:
Anne

Amarins zei

Wat is dit toch een pronkstuk, echt geweldig mooi.
Heerlijk weer vandaag hè, het was genieten. Veel sterkte/plezier met de laatste loodjes.
Groetjes, Amarins

Joze zei

Anne ik denk dat je zeker wel de Alpine kunt borduren, je mag me wel prive mailen info@j-elshoff-geerdink.speedlinq.nl. Ik zal al je vragen beantwoorden.

Alle dames bedankt voor de complimenten.

Groetjes Joze

Marion zei

Hé Joze, dat je een leuk weekend hebt gehad met Jet is me inmiddels bekend. de Alpine is gewoonweg prachtig en ik ben nu al benieuwd naar het volgende project.

Knuffels van.......

Regina zei

Wow, het is echt prachtig!!!!!

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger