donderdag 29 september 2011

UPDATES CHATELAINE'S

Afgelopen week hadden we weer borduurmiddag, elke 2 weken komen we op de dinsdagmiddag bij elkaar en dit was weer de eerste keer na de vakantie. Het was schitterend weer, dus we konden lekker buiten zitten, hier zien jullie Erica en Ine in actie. We waren toevallig allemaal met een chatelaine bezig.
Erica is met de St. Petersburg bezig die ze aan het borduren is voor Naald en Draad in Roermond, een close up foto zat er wel in met dit mooie weer.
Hier zien jullie de Griek waar ik aan was begonnen en die Ine afmaakt ook voor Naald en Draad, het zal allemaal mooi staan op de tentoonstelling in augustus.
Zover ben ik nu met de Alpine, ik ben met de laatste kruis steekjes bezig. Dan de stiksteekjes en de kraaltjes en dan kan ook deze ingelijst worden.

Prettig weekend toegewenst, groetjes Joze

7 opmerkingen:

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat 'n gezéllig plaatje..
..de chatelaines zien er súper MOOI uit!
groetjes, Petra

Unknown zei

Wat een super gezellig plaatje zo. :)

Mireille zei

WOW om jaloers te worden.
Prachtig zijn die werken.
Groetjes,
Mireille

Elza zei

Wat heerlijk dat jullie lekker buiten kunnen zitten en wat een prachtige werken worden dit.
Gezellig hoor en dat zwart dat jullie dat kunnen zien.
Groetjes ELza.

Marion zei

Daar zijn de borduurmeisjes, heerlijk in de tuin genieten van het zonnetje en hun borduurwerken. Ze worden allemaal stuk voor stuk prachtig.
Knuffels Marion

Amarins zei

Wat schitterend allemaal!
Groetjes, Amarins

Cath zei

Lekker in het zonnetje en uit de wind.. Dat doen jullie goed.. Mooi dat je allemaal aan een Chatelaine bezig bent... Moet nu toch gaan beginnen die van mij af te maken, dat duurt en dat duurt...
Sabine zal blij zijn om deze werken te kunnen ophangen....
groeten en knuffels
Cath

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger