woensdag 2 maart 2011

VOOR DE BEURS IN DEN BOSCH


Hier ben ik nu even mee bezig om op de beurs in den Bosch te laten zien, moet wel even zeggen dat de kleur van deze foto hiernaast niet de goede kleur is. De grote sterren zijn gemaakt met 2 draadjes Moncai-silk over 2 draadjes stof en de kleine sterren met 1 draadje over 1 draadje stof.

Ik heb her en der wat kleine knoopjes van Trimits gelegd die ik laatst heb gekocht bij Naald en Draad in verschillende kleuren. Er zitten 3 bij elkaar passende kleuren in een zakje, erg leuk om mee te werken.




De kleur van de foto hierboven is wel goed, de patroontjes zijn van Sterne uber Sterne by Maike Kurz. Ook gekocht bij Naald en Draad, ik ga van de kleine sterretjes sleutelhangers maken en van de grote een geurkussentje of een speldenkussentje.

1 opmerking:

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

alweer druk voor 't volgende evenement!!
mooie kleurtjes én schattig die knoopjes!
groetjes, Petra

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger