zaterdag 15 januari 2011

SAMENWERKING MET MARION IN OOSTENRIJK

Ik was vanavond wel heel erg aangenaam verrast
toen ik van Marion een mailtje kreeg dat mijn ontwerpje op haar blog gezet zou worden, ik wist wel dat het zou gebeuren maar als je het dan ziet is het wel heel erg leuk.

Als jullie hier gaan kijken:

http://stickerinmb.blogspot.com/

dan kun je het bekijken. Het is de bedoeling dat ik probeer elke maand een ontwerpje naar haar toe te sturen, de eerste 3 maanden zijn geen probleem, die zijn al klaar.

Het leek mij heel leuk om iets samen te gaan doen en Marion stond daar positief tegen over en zo is het gekomen. Ik weet zeker dat we van elkaar kunnen leren en over de grens kijken is leuk. Ik hoop dat jullie haar blog gaan bezoeken.

6 opmerkingen:

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

ziet er LEUK uit Joze!
Gefeliciteerd met de samenwerking en veel succes!
Groetjes, Petra

*Sonja* zei

Wow, that looks very elegant.

By
Sonja

Mireille zei

Gefeliciteerd Joze. Heel mooi, je mag best trots zijn hoor. Gr, Mireille

Marion zei

Joze gefeliciteerd met de geweldige samenwerking.
We hopen ook wat borduursels van Marion B op jouw blog tegen te komen.
Ik ga haar zeker volgen dus klik ik van jouw naar haar.

Knuf Marion

sylvia zei

wat leuk die samenwerking, veel succes, lief mens,je maakt zulke mooie dingen!!
liefs,mij

Elza zei

Hoi Joze natuurlijk ga ik kijken bij Marion.
Mooi hoor, groetjes elza.

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger