maandag 31 januari 2011

LAATSTE UPDATE VAN DE ST.PETERSBURG EN DIT LAG IN MIJN BUS.

 Zo dit is even de laatste update van de St. Petersburg want het nieuwe deel van de Griek is binnen en die ga ik eerst afmaken. Er is alleen een klein probleempje er staat geen enkel deel van het vorige patroon op, het moet dus helemaal uitgezocht worden. Ik denk dat ik het nu heb gevonden maar even wachten op Marion wat die er mee gaat doen.



Dit lag vorige week donderdag in de brievenbus en het ziet er allemaal erg leuk uit, het is een halfje theedoek van Naald en Draad. Kleuren zijn ook erg mooi, doordat ik even niet met de Griek vooruitkan heb ik vanavond een beginnetje hiermee gemaakt. Het resultaat is hieronder te zien, het is heerlijk borduren op witte stof. Ik ben de laatste tijd alleen maar donkere fijne stof gewend en dit is 5 kruisjes op een centimeter dus het lijken wel reuzesteken. Ik zal het morgenavond weer laten zien want morgenmiddag komt mijn borduurclubje en dan werk ik er de hele middag aan.




4 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

de st.petersburg is nu al mooi en het theedoekje zal ook vlug af zijn met de grootte steken

Anoniem zei

wat lastig dat je niet kunt zien waar je borduurwerk moet aansluiten, een foutje is zo gemaakt en dan zou je moeten achteruit borduren..........brrr, houden we niet van, toch.....;;))
leuk, dat theedoekje en inderdaad: reuzesteken, dat is ook wel eens lekker werken!!!
wat voor steek zijn die witten, ziet er zo mooi uit?!
veel plezier vanmiddag, liefs, Syl

Riet zei

Wat een leuke verrassing in je brievenbus. Het lijkt me leuk om dit te maken. Succes met het uitpuzzelen van je Griek.
Groetjes Riet

Amarins zei

Leuke verrassing zo in je brievenbus. Je borduurwerk wordt schitterend zeg. Prachtig.
Groeten,
Amarins

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger