dinsdag 2 november 2010

DIT HEEFT MARION ER VAN GEMAAKT

 Kijk eens wat leuk, Marion heeft van het 10.000 bezoekers patroontje dit geurkussentje gemaakt en de achterkant heeft ze er zelf bij bedacht. Dit vind ik dus superleuk om te zien wat anderen ermee doen, Marion bedankt hoor.

Het was gisteren een topdag voor mijn blog meer dan
600 bezoekers zijn er langs gekomen en ze kwamen van overal, van Amerika - Australië - Spanje - Engeland - Oostenrijk - Frankrijk - Duitsland en natuurlijk ook uit ons kikkerlandje. Ik stond wel heel raar te kijken toen ik al die landen zag, maar ben er erg blij mee.

Allemaal bedankt voor het langskomen en voor de leuke reacties op dit blog en op het prikbord.

Ik ga zo lekker verder borduren met de St. Petersburg van Chatelaine.

1 opmerking:

Anoniem zei

dat heeft ze snel gedaan!!! heel leuk, maar het is ook een heel leuk patroontje!
goeie ontwerpster ben je, hartstikke leuk!
groetjes, Sylvia

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger