zondag 17 oktober 2010

MOOIE MANDALA'S

Links Jose en rachts Stephanie
 Ik ga even terug naar de beurs in den Bosch dit voorjaar waar ik heb gestaan in de stand van Naald en Draad, daar kwam ik met 2 dames in gesprek die zelf mandala's ontwerpen, toen ze me dat vertelden en ik ze mocht bekijken riep ik Sabine erbij en we waren beiden zeer onder de indruk.  Ik was vorige week bij Naald en Draad met Ine en Erica en tot mijn grote verbazing stapten daar vroeg in de middag Stephanie en Jose naar binnen en het weerzien was heel erg leuk en gezellig. We hebben lekker bijgepraat en ik wil jullie allemaal mee laten genieten van de mooie werken die deze dames maken en zelf ontwerpen.
De patronen zijn inmiddels te koop bij Naald en Draad en zoals ik heb gehoord worden er veel van verkocht. Als jullie meer willen zien dan kun je kijken bij http://www.bordurenstephanie.blogspot.com/ en bij http://www.josevanesch.nl/ deze laatste is wel een hele bezige bij, kijk maar eens rustig op haar website rond, de foto's van de madala's vind je in haar fotoboek. Al met al kunnen we dus zeggen dat deze meisjes want dat zijn ze inmiddels voor mij geworden, als een speer gaan. Ze hebben vorige week op een creatieve beurs in Arnhem gestaan, waar Sabine hun heeft bezocht en deze foto's heeft gemaakt. Ik wens jullie veel succes met alles wat jullie doen.

3 opmerkingen:

sylvia zei

zulke dingen maken vind ik dus echt super knap!!!!
het is iets dat ik niet zal maken, maar de waardering voor 'de meisjes' is er niet minder om!
groetjes, mij

Elza zei

dit is wel heel erg mooi, heb je een leuk weekend gehad? Zal wel er is ook zo veel te genieten.
Ik ga wel weer naar Zwolle dat is wat handiger om te doen.
Groetjes ELza.

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Mooi die mandala's , ik heb al heel veel positieve dingen gehoord over die grote beurs daar bij jllie , is vast en zeker genieten !

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger