zondag 31 oktober 2010

10.000 BEZOEK(ST)ER



De 10.000 bezoekster is langs geweest en dat is wel een reden om het even te vieren, ik had vorige week dit ontwerpje gemaakt en het heeft natuurlijk weer een Oostenrijkse naam. Dan moet het ook geborduurd worden en dat heb ik deze keer met een japanse zijde gedaan die ik ooit in het grijze verleden een keer op e-bay had gekocht, ik moet zeggen het is niet een van mijn favoriete zijdes en zal het ook zeker niet weer kopen. In het midden heb ik een swarovski bicone gemaakt van 4 mm en de rest is gedaan met bijpassende mill hill beads. De vulling heb ik gemixt met lavendel, het ruikt dus ook lekker. Ik ga deze gebruiken aan de sleutebos, maar je kunt het ook gebruiken als geurzakje of speldenkussentje. Ik hoor graag van jullie wat je er van vinden en of je het de moeite waard vind om te downloaden. Veel succes ermee.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hartelijk gefeliciteerd met je 10.000ste bezoek(st)er!! Ik vind het patroontje harstikke mooi en ik vond het heel erg leuk dat ik het afgelopen week al in het echt mocht aanschouwen. Ik ga het zeker downloaden.

Liefs,
Stephanie

Mijna zei

Hallo Joze,

gefeliciteerd met je 10.000e bezoeker. Leuk patroontje heb je gemaakt. Breng je het borduurtje
as zaterdag mee?

Liefs,
Mijna

Marion zei

Hoi lieverd.

Gefeliciteerd met je 10.000ste bezoeker. Ik heb het patroon afgedrukt en ik ga het zeker maken.
Bedankt en een dikke knuf met deze mijlpaal.

Marion

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

GEFELICITEERD! Joze..
..óp naar de vólgende 10.000 bezoekers!
gr.Petra

Elza zei

Gefeliciteerd met de 10.000 ste.
Wat veel en leuk patroontje dank je wel.
Groetjes ELza.

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger