woensdag 4 augustus 2010

CADEAUTJE BIJ DE POST

Ik was vandaag helemaal blij verrast door de post, er lag een enveloppe in de bus zonder afzender en ik kon wel zien dat er iets anders in zat dan een brief. Dus reuze nieuwsgierig trok ik de enveloppe open en daar kwam dit ontzettend leuke lavendelzakje uit, met een kaart van de lieve afzender en dat was Marion F. Het is een heel leuk zakje van aidaband gemaakt met een heel mooi meerkleurig bandje er om heen. Ik heb Marion natuurlijk direct een mailtje gestuurd om te bedanken, maar wil het ook op mijn blog even doen, Marion heel erg bedankt voor dit super lieve cadeautje. Het is gewoon heel erg leuk om ze post te krijgen, ik werd er helemaal blij van. Mijn dag kan niet meer stuk.

2 opmerkingen:

Marleen zei

heel leuk he zo'n verrassing!
en mooi ook, hebt chance dat je zo'n lieve mensen kent!
mvg marleen

Marion zei

Het was heel leuk om voor je te maken Joze. Veel plezier ermee

Knuf Marion

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger