dinsdag 6 juli 2010

Update White Nights of St. Petersburg van Chatelaine

Ondanks alle warmte en drukte aan deze kant is het me toch gelukt om een begin te maken met deze Chatelaine, tot zover ben ik gekomen. Het werk van de kraaltjes kan nu gaan beginnen en ik ga eerst proberen om de kraaltjes er met ondoorzichtig draad op te zetten, kijken hoe dat wordt en of het stevig genoeg is. Ik moet er erg aan wennen dat er zoveel metallic garen in zit, het glinstert aan alle kanten en dan komen er ook nog heel veel kraaltjes op. Ik heb een beetje mijn twijfels maar Huub vind hem helemaal mooi en dat is in ieder geval mooi meegenomen. Hij gaat  nu even de kast in want ik moet weer wat kleine cadeautjes maken, waar een beetje haast bij is.

Verder was het hier een drukke week Joke en Cor waren hier afgelopen vrijdag en we hebben het reuze naar onze zin gehad, het was erg gezellig en de heren vielen ook bij elkaar in de smaak. Hun interesses lagen op hetzelfde vlak dus die gingen helemaal hun eigen gang en Joke en ik dus ook.
Wat we hier aan het doen zijn verklappen we nog wel een keertje, voor nu moeten jullie het met deze foto doen.

Afgelopen zondag hadden we hier  Familiedag van mijn familie en dat was erg leuk en gezellig, maar ook heel veel werk, 40 personen had ik ieder moest zijn eigen drankje meebrengen en voor bier had ik gezorgd. Verder was er een warm en koud buffet iedereen had het naar zijn zin, maar ja er moet ook weer opgeruimd worden. Maar het zit er weer op voor dit jaar.

3 opmerkingen:

Marion zei

Hé Joze, Joke weer terug uit Frankrijk en gezellig bij jullie op bezoek.
De chatelaine wordt heel erg mooi en een beetje glitter en glans mag best hoor.
Jullie zijn vast kraaltjes aan het tellen hahahahaha!!!!!
Knuf Marion

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

En het ziet er daar best gezellig uit , de chatelaine patronen zijn echt wel waanzinnig mooi hè ....

Cath zei

Zo te zien was het een vlijtige dag...!! haha
Inmiddels weet ik wat ja aan het doen was..prachtig...hartstikke mooi..hahaha
wens je een fijn weekend..
Cath

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger