maandag 19 juli 2010

NIEUW BORDUURPATROONTJE GEMAAKT

Vandaag heb ik dit borduurpatroontje ontworpen en geborduurd en ik moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben. Het is 44 x 44 steken, er zitten 5 swarosvkis bicones 4 mm op en 76 mill hill beads. Het garen is van Caron Watelilies er gaat ongeveer 90 cm. aan en dan houd je genoeg over om fouten te maken.

Ik ben vanavond begonnen met ditzelfde patroontje maar dan op donker blauwe stof en in 4 blauwe tinten  Moncai Silk, het ziet er nu al mooi uit. Ik zal proberen er morgen een foto van te plaatsen, deze maat is mooi om er een naaldenboekje of een biscornu van te maken.

Ik moet zeggen dat ik het heel leuk vind om deze kleine ontwerpjes te maken en denk nu alweer over het volgende patroontje na. Ik wil natuurlijk meer uit proberen.


2 opmerkingen:

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

oooohhh mooi !! Ik vind kleuren die je koos ook super en met de pareltjes erbij ...... Prachtig patroontje Joze , ik kijk al uit naar je volgende ;)

Marion zei

Hé bezige bij.

Je hebt de smaak te pakken en het is prachtig.
Ga zo door zou ik zeggen en ik blijf je volgen.

Knuf Marion

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger