vrijdag 30 juli 2010

Begonnen aan de PAPILLON sal Castle on the Air

Ik ben deze week begonnen aan de Papillon sal waarvan nu op dit moment 14 delen uit zijn, het zijn in totaal 24 delen. Ik ben nogal aan het rommelen geweest met de kleuren en heb veel gewisseld. Nu heb ik alle kleuren naar mijn zin, de meeste kleuren heb ik gekozen van Stoney Creek van de Nature Home Afghan die hier in de keuken hangt en die vind ik schitterend. De felle rand die naast het witte blok zit die gaat er weer uit, daar heb ik nu eindelijk de kleuren voor die me aanstaan. Het eerste deel heb ik nog niet klaar, dus ik heb nogal wat voor de boeg. Het lijkt me leuk worden.

Ik heb deze week aardig wat tijd besteed aan het maken van een nieuw patroontje van 100 x 100 steken, heb een proefmodelletje geborduurd en nog wat wijzigingen aangebracht. Hij zit nu in een enveloppe en gaat op de post naar Naald en Draad in Roermond, best spannend wat Sabine er van vind. Als hij bij haar binnen is, dan zet ik er hier een foto van neer.

Vandaag ga ik borduren aan de Alpine van Chatelaine, ben met de bloemenrand bezig met allemaal aparte steken en kleuren. Niet mijn favoriete bezigheid, het is een beetje een onduidelijk patroon. Maar hij wordt wel heel erg mooi.

5 opmerkingen:

Marion zei

Joze, wat ben je weer lekker bezig.
Heb je de nieuwe Greek Mandala gezien bij chatelaine? Ook weer zo mooi.
Veel succes met borduren.
Knuf Marion

sylvia zei

wat ben je toch een bezige bij!!!!

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

ooo jjaaa Joze , ik vind de nieuwe mandala's van Catelaine ook weer zo mooi !Ik heb voor de eerste keer besteld bij naald en draad ,ik vond daar wat ik zocht en het zijn super vriendelijke mensen !Ik ben al eens benieuwd om het verdere verloop te zien van Castle on the Air .... zal vast weer een kunstwerkje worden !
Fijn weekend
Liefs Ingrid

Elza zei

Mooi hoor Joze en ja die kleuren zijn natuurlijk heel erg mooi.
Groetjes eLza.

Creative Chaos zei

Schitterende Mandala word dat , maar ik ben reuze benieuwd naar je nieuwe patroontje !!
Patti xx

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger