maandag 3 mei 2010

Verrassingspakketje


Ik heb vandaag een verrassings pakketje op de post gedaan naar Joke B die op vakantie is naar Frankrijk. Ik zat deze week zo te denken dat als je langer op vakantie bent het wel leuk moet zijn om post te krijgen, ik heb Joke de eerste keer ontmoet op de borduurruildag 2009 bij mij thuis en dat was erg gezellig. Je kunt ook zeggen het klikte tussen ons, dus dit is vandaag op de post gegaan.

Ik zou wel een vlieg op de muur willen zijn daar in Frankrijk om haar gezicht te kunnen zien, maar ik zal het wel horen als ze terug is. Ik hoop dat ze de spulletjes kan gebruiken en ik heb er een geborduurd schaarhoudertje met schaartje bijgedaan. Het patroon hiervan is van Marion F. je kunt het vinden op haar site, staat onder mijn gevolgde blogs met de naam Apke.

1 opmerking:

sylvia zei

wat ben je toch een leuk mens, he, om dat op te sturen!!!
en een vlieg op de muur zijn.......doe maar niet, straks krijg je een mep met de krant.........:(
liefs, syl

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger