dinsdag 4 mei 2010

BESTAAT TOEVAL



Nou ik vraag me af of dit toeval is, gisteren heb ik een pakketje naar Joke gestuurd en vandaag valt deze kaart bij mij in de bus. De laatste keer dat ik Joke zag hebben we het nog gehad over toeval en of dat bestaat.

Ik was helemaal perplex toen ik deze in de bus vond en dacht, hoe is dit nu mogelijk. Laatst was er op de tv een programma over telepathie en dat had als stelling, als je veel aan iemand denkt zou het ook zo kunnen zijn dat die persoon ook aan jou gaat denken.

Maar hoe het ook zit, ik vond het erg leuk deze kaart te ontvangen en nu maar wachten tot het pakketje bij Joke in de bus valt. Deze kaart was gestempeld op 30 april, hij is dus 4 dagen onderweg geweest. Wij wonen op een dorp dan reken ik altijd een dag meer, dus Joke kan vrijdag 7 mei het pakje hebben. Wij wachten af.

1 opmerking:

Wendy zei

hoi Joze,
ik kom via via hier terecht, wat een leuke blog heb je !
ik geloof ook helemaal dat toeval (soms) niet bestaat.

en bij Naald en Draad in Roermond kom ik ook om de zoveel tijd.
alleen niet te vaak, want ze hebben daar zoveel mooie borduurstoffen, bijna teveel keus !

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger