zondag 23 mei 2010

Nieuwe link naar website KUNSTSMEDERIJ geplaatst







Vandaag heb ik een link geplaatst naar de website van onze zoon die zijn vader opvolgt, Inmiddels bestaat de kunstsmederij al net zo lang als ons huwelijk. Ik ben best heel trots op het werk dat Huub en onze zoon Mathijs maken, het is een van de weinige ambachten die nog betaalbaar zijn.


Kijk rustig naar de foto's en geniet ervan zoals ik dat ook doe, ben je nieuwsgierig naar meer kijk dan even op hun website die bij de links staat.

Het heeft allemaal niets met borduren te maken en toch eigenlijk ook wel, beide zijn verschillend maar wel creatief. Dus dan heeft het ook met elkaar te maken, veel kijk plezier.

1 opmerking:

sylvia zei

hallo lieve trotse vrouw en moeder,
wat een mooie dingen maken die mannen van jou!!!
jullie gefeliciteerd voor het overnemen van de zaak door eigen bloed...;;))....en voor zoonlief: veel succes!!!
jullie maken prachtig dingen!
liefs, Syl

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger