vrijdag 21 mei 2010

KLEINE BORDUURTJES GEMAAKT.

ik had beloofd dat de volgende foto's van borduren was en hier zijn ze dus, het ronde borduurtje is van een gratis patroontje dat ik gekregen heb op de beurs van een handwerkzaak uit Roden, het is geborduurd met gloriana zijde die ik van Marion F heb gekregen op de bordduur ruildag dat geld ook voor het vierkante borduurtje dat is een patroontje voor een lavendelzakje ook gekocht in Zwolle.

De langwerpige is een free bee van EMS en geborduurd met japanse verloopzijde, dat geld ook voor de vierkante met de harde tinten. Deze zijde heb ik ooit eens gekocht op e-bay en komt nu goed van pas. Alleen bij het patroontje van het lavendelzakje staan de kraaltjes erop vermeld, bij de andere patroontjes heb ik het zelf ingevuld.

Ik denk dat ik ze op dun karton ga spannen en dan op een harde kaft schrift en op een memoblok voor de telefoon ga maken. Als het goed gelukt is zal ik een foto plaatsen, maar eerst ben ik deze week weer begonnen met de Jan Houtman. Het wordt tijd dat ik wat werken af ga maken, dus heb ik een schema opgesteld voor mezelf en nu moet ik me er aan zien te houden hahahaha.

Kon het niet laten een foto van de clematis te plaatsen die in volle bloei staat, deze is al meer dan 35 jaar oud en werkt zich aan de achterkant van ons huis via het balkon omhoog. Het staat mooi maar het is ook een nadeel, kan het balkon niet gebruiken om het beddegoed lekker buiten te hangen.







1 opmerking:

Wendy zei

leuk die borduurtjes, ik ben benieuwd naar hoe ze eruit zullen zien als je ze verwerkt hebt.
en je clematis, prachtig !
jammer van het wasgoed, maar als je dit ziet, die foto kan zo in een tuin tijdschrift !

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger