zondag 25 april 2010

Luiertaarten gemaakt.



Zo het topje is van de berg Moncai silk af, ik heb de eerste 2300 strengetjes naar Sabine van Naald en Draad gestuurd en had nu even tijd om iets anders te doen.

Ik heb deze 2 luiertaarten gemaakt de rechtse voor ons buren die 1 mei hun eerste kindje verwachten. De linkse is voor ons petekind die ook haar eerste kindje verwacht. De rechtse taart is de kleinste daar zitten 120 luiers in en de linkse is de grootste en daar zitten 160 luiers in.

Ik heb ze gemaakt van 3 verschillende soorten-maten luiers.

3 opmerkingen:

sylvia zei

pff, knap hoor, Joze, EN die strengetjes EN die taarten: ik doe het je niet na........
groetjes, Sylvia (met veel te weing tijd voor de broodnodige contacten)

Marleen zei

taarten zijn heel mooi, maar ik vraag me af wat de bedoeling er eigenlijk van is... is dat voor versiering ofzo? nog nooit eerder gezien, klinkt misschien wel domme vraag...

Joze zei

Domme vragen bestaan niet Marleen, het is een kraamcadeautje. Ze kunnen de luiers gewoon gebruiken, dus een echt kraamkado.

Groetjes Joze

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger