dinsdag 13 april 2010

DRUKTE VOORBIJ



Zo de Paasdagen zijn achter en de gasten weer naar huis, 1ste paasdag zaten we met 16 personen aan tafel.'s Middags was het eieren zoeken bij ons in de tuin en dat was een mooie gelegenheid om alle kleinkinderen bij elkaar op de foto te zetten en die is redelijk geworden.

Ik heb niet helemaal stil gezeten ik heb een boekenlegger af gemaakt het patroon is van Eva Rosenstand gekocht in november bij Mevr. Vos in Utrecht. Nu ben ik bezig met de Moncai Silk voor Naald en Draad, daar moeten heel wat strengetjes voor gemaakt worden. Als ik daar mee klaar ben kan ik weer verder borduren aan mijn afghan, die ligt af en toe te kreunen en te steunen in de hoek van de kamer. Dan heb ik het nog niet over de Alpine en de White Night of St. Petersburg van Chatelaine, die liggen te trappelen in de dozen.

Ik kan het zelf ook bijna niet afwachten om weer te beginnen, maar eerst moet de top van de berg van de Moncai zijde weg gewerkt worden.

2 opmerkingen:

sylvia zei

joze, wat een heerlijk cluppie met elkaar!!!
het is leuk om aan de zijde te werken, maar ik kan voorstellen dat je handen jeuken om aan je borduurwerken te gaan!!!
de mijne ook........
liefs

Elza zei

Wat een prachtige foto van jullie kleinkinderen.
En succes met die berg.

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger