dinsdag 9 maart 2010

Zo is de mandala van der Feinen Faden geworden




ALLES IS GEBORDUURD MET DE MONCAI 100% SILK

Zo ik heb na 3 dagen borduren de kleine mandala klaar en op de foto is te zien hoe hij is geworden, met 1 draadje over 1 draadje is hij 6x6 cm. groot geworden. Bij deze heb ik niet de patroonkleuren aangehouden het is goed te doen eigen kleuren te kiezen. Ik zou hem nog wel een keer willen maken maar dan het lichtgroene veld met de blaadjes vervangen door hoekpatroontjes.

Op de foto van de grote lap is te zien dat ik een zelfde ga maken in het groot 2 draadjes over 2 draadjes en hier houd ik de originele kleuren wel aan, als hij klaar is dan is de afmeting 12x12 cm. Een genot om te borduren na de kleine madala, maar ik vind hem wel erg grof, ben zelf meer voor het fijnere werk.

Volgens sommige mensen op het prikbord die de zijdes uit China nog niet eens hebben gezien, is het niet geschikt om te borduren en kan je er alleen vrij mee borduren. Eerst zouden er bekende ontwerpers mee moeten borduren en dan zou het pas goed zijn. Zoals jullie zien kan ik er mee borduren, zou ik dan een wondermens zijn?

Morgenmiddag vertrekken Huub en ik richting Brabant waar we bij vrienden slapen in Rijen, vandaar ga ik elke dag naar de beurs in den Bosch. Ik verheug me er al helemaal op, zal wel mensen van het prikbord ontmoeten. Marion F en Mijna zie ik zeker, als het niet druk is kunnen we even bijkletsen.

1 opmerking:

Elza zei

Mooi geworden en veel plezier in den Bosch,

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger