vrijdag 8 januari 2010

NOSTALGIE


Wij waren aan het opruimen wij hebben een zolder waar ik niet op kan komen, die zit in het nok van het huis. Je kunt er ook niet staan, dus mijn vechtgenoot en ik hadden besloten dat alles eraf moest en tussen het oude speelgoed (wat nu naar de kleinkinderen is gegaan) stond deze Spaanse flamingo danseres.

Deze heb ik gemaakt toen ik 16 jaar was en ik weet nog dat ik van mijn zakgeld als ik heel zuinig was elke week 2 strengetjes DMC wol kon kopen. Tjonge wat vond ik hem toen mooi en uiteindelijk is hij op de zolder beland, waar hij ruim 36 jaar heeft gestaan.

Hij staat nu achter een kast en ik kan er niet toe komen om hem weg te doen, maar ophangen zal ik zeker ook niet doen. Af en toe pak ik hem even, kijk ik er naar en denk waar is de tijd gebleven.

Heeft een van jullie in het verleden ook wel eens een halfkruissteek wollen borduurwerk gemaakt en komt dit jullie bekend voor. Moet wel haast, ben nieuwsgierig naar de reacties.

1 opmerking:

astridvanbeers zei

Ja, ik heb er ook een. Melkmeisje van Vermeer, hangt nog steeds bij mijn moeder aan de muur.

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger