dinsdag 22 december 2009

UPDATE QHG AFGHAN




Vandaag een update van de QHG afghan van stoney creek, ik heb inmiddels 7 blokken helemaal klaar. 2 Blokken moeten nog afgemaakt worden, in het geheel heb ik dus nog 42 blokken te gaan. Dat lijkt veel maar ik vind het redelijk snel gaan, ik borduur hem met een superframe omdat hij over 1 draadje wordt geborduurd. Hij is in het echt schitterend om te zien en de Chinese zijde doet zijn werk goed, de kleuren zijn heel erg levendig.

De volgende foto zal ik maken op een gladde ondergrond, dan komt de foto beter uit. Veel kijkplezier toegewenst en tot de volgende update.

5 opmerkingen:

Marianne zei

Schitterend Joze! Deze wil ik ook echt nog een keer maken!

Len zei

Hallo Joze.

Ik denk dat hij toch mooier is met het zijde, dat ga ik de volgende keer ook gebruiken, je ziet toch wel verschil hoor.
Hij wordt echt heel mooi.

Groetjes Len.

sylvia zei

prachtig joze, er zit zoveel diepte in, komt dat alleen door de hoeveelheid kleuren of ook doordat het met zijde is gemaakt?
groetjes, sylvia

Amarins zei

Wat wordt dit schitterend zeg. En allemaal over 1 draadje. Toppie!
Groeten en een fijne jaarwisseling.
Amarins

Unknown zei

Goedemiddag Joze. Wat een prachtig borduurwerk zeg. Ik ben samen met een vriendin op zoek naar het patroon van de QHG en waarschijnlijk hebben we het al gevonden.
Ik ga zelf a.s. maandag voor een aantal jaar naar China toe en zag op jou blog dat je chineese borduurzijde gebruikt. Kun je mij het merk/adres geven waar je dit gekocht heb? Alvast heel erg bedankt. Mocht je zelf borduurzijde tekort komen, geef even een berichtje dan kan ik het altijd voor je opzoeken/sturen vanuit Shanghai.
Een goede jaarwisseling en ik kijk uit naar je berichtje.
Groeten Jenny

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger