woensdag 2 december 2009

GASTENDOEKRANDJES GEBORDUURD


Zo ik heb 2 dagen geen Internet en telefoon verbinding gehad en je mist het wel erg, je kunt niets regelen zoals bankzaken, mail checken, prikbord volgen en de telefoon gaat niet over dus het is wel rustig moet ik zeggen. Maar vanaf gisterenavond deed alles weer, een schrale troost was dat het landelijk was bij Telfort.

Heb wel even wat handdoekrandjes kunnen borduren, dus ik heb er weer wat cadeautjes bij. Het is altijd prettig als je op visite gaat en je kunt zo iets uit een mand pakken, het valt altijd in goede aarde als je een geborduurd gebruiksvoorwerp meeneemt.

Geen opmerkingen:

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger