vrijdag 21 augustus 2009

Cadeautjes voor Oostenrijk gemaakt




Altijd als ik naar Oostenrijk ga, neem ik kleine cadeautjes mee voor de lieve mensen waar we ons zo thuis voelen en waar we zo welkom zijn. Het is elk jaar weer denken wat ik dan weer zal gaan maken en moet ik nadenken wat ik de voorgaande jaren heb gegeven.

De lavendelzakjes waren al eens aan de beurt, de geborduurde kerstkaarten hebben ze al eens gehad en de gastendoekjes zijn voor 2 jaar terug meegegaan. Stiekum heel stiekum kijken de dames ook bij elkaar wat ze gekregen hebben, dus vanaf 2 jaar terug heb ik besloten om elke meisje hetzelfde cadeautje te geven maar wel met een andere afbeelding.

Geen opmerkingen:

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger