maandag 22 juni 2009

Mand met cadeautjes


Ik wilde jullie even mijn mand met cadeautjes laten zien, hij is behoorlijk geslonken de laatste tijd, veel zieke of jarige meisjes die ik blij heb gemaakt met een biscornu of een lavendelzakje. Ik ben nu bezig met het schaar-etuitje van Marion en wil er ook een brillen-etui van maken, maar ja de afghan roept ook. In september gaan we naar Oostenrijk en daar moet ik ook nog 2 cadeautjes voor maken, dat wordt even zoeken, want die hebben nu al 5 jaar achter elkaar iets gekregen wat geborduurd was, maar ik heb al een ideetje.

Geen opmerkingen:

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger