woensdag 10 juni 2009

Foto's Borduur ruiddag 17 mei




Hierbij de groepsfoto en 2 andere foto's van de meisjes die er waren van links naar rechts: Willemijn - Eva met haar lieve dochtertje - Sylvia - Geke (borduurmonster) - Riet - Ingrid (uffeltje)- Joze - Catherine (Cath2) - Joke B - Katherina - Evelien - Ine en Lucie. Er staan 4 meisjes niet op de foto Joke 50 was al we, Mijna - Birgit - en Mirjam hebben er voor gekozen niet op de foto te staan. Het was een super gezellige dag en ik ga hem volgend jaar beslist weer organiseren, maar eerst naar Utrecht op 7 november, ik verheug me er helemaal op.

4 opmerkingen:

Riet zei

Joze, wat leuk die foto's van de gezellige borduurdag die we gehad hebben. Je blog ziet er al mooi uit. Ik ga je bij mijn favorieten zetten zodat ik direct je nieuwe berichten kan zien. Succes Riet.

Elza zei

Hallo Joze wat een leuke foto, jammer dat ze er niet allemaal opstaan.
Ik zet je blogje ook bij de favorieten.
Groeten ELza.

Joze zei

Nou dat is leuk om jullie reacties te lezen.

Willemijn zei

Hoi Joze,
Wat leuk om de foto van de prikbord dag in je blog te zien. Wat was het toch een gezellige dag. Als je nu een prikbordberichtje leest, kan je er gezicht bij zien.
Je blog is erg leuk!

Groetjes
Willemijn

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger