dinsdag 30 juni 2009

BLOK 1 QHG



Vandaag heb ik blok 1 afgekregen van de Quilted Hearts Garden Afghan, het was niet zo heel veel werk, maar het is heel fijntjes. De stof is een stuk fijner dan die van de NHA en ze laten aan de zij-boven en onderkant 2 draadjes vrij en dat was ik niet gewend, daar ben ik dus de fout in gegaan en heb alles netjes uitgehaald en ben opnieuw begonnen, de meisjes die hem gewoon op aftelstof maken hebben daar geen problemen mee, want die borduren gewoon door, die hebben geen vakken.

Als ik meerdere blokken af heb ga ik kijken hoe het staat als ik een zijden draad van het garen wat het meeste wordt gebruikt, tussen de 2 ecru draden doorhaal.

Ik heb het gevoel dat ik er iets aan mis, maar we hebben nog 48 blokken te gaan, maar die zijn niet allemaal geborduurd.

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger